HOŞGELDİNİZ

30 Nisan 2015 Perşembe

Ah Şu Değiştiremediklerimiz..!

Herkese Merhaba
 Bir süredir bazı nedenlerden dolayı yazamadım...Biraz çekilip dinlenmek kendimi dinlemek istedim..Sanırım tam çekillmez anlarımdayım.:)
Sürekli bir trip,hoşnutsuzluk içerisindeyim.Sizlerede oluryor mu böyle ?
Belkide çevremdeki insanlardan dolayı böyle hırçınlaştım..
Hep iyi düşün düşün insan kendisini kandırıyor.Bir yerden sonra pes ediyor.Baktım olmuyor,kendimi üzüyorum...Biraz kabuğuma çekildim :)
Dinlendim mi daha mı çok yoruldum bilemedim.
Ama birşeyi çok iyi anladım..Çevremde çok kötü niyetli insanlar var-varmış.!
Kendimi kandırmak yok artık.Herkes haddini bilmeli öyle değil mi?
İnsanların kalbini,niyetini değiştiremiyoruz ne yazık ki..
Bende çözümü tek tek kendilerini hayatımdan çıkarmakla buldum...
Ve sonsuza dek sildim.
Dilerim Rabbim bütün iyi niyetli,kalbi temiz dostları kendileri gibi temiz insanlarla karşılaştırsın.
Dilerim Dünya'da hiçbir kötülükle karşı karşıya kalmayız...Gününüz güzel,kalbiniz temiz,etrafınız iyiliklerle dolu olsun.Sanırım bana alışveriş yapmak iyi gelecek :)Ben alışverişee :)Yeni yazımda görüşmek dileğiyle...Hoşçakalın..


Sadece bir tık :

2 yorum:

  1. Kötü niyetli ve çekemeyen çok insan var hiç kimseye bakma sen bence... Blogun hayırlı olsun kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Çok haklısın bende bakmamaya karar verdim zaten ne kdar çok baktıysam o kadar üzüldüm çünkü .. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar