HOŞGELDİNİZ

10 Nisan 2015 Cuma

Kombinler Aldıklarım Alışveriiiiiş ! :)

Alışveriş yapmayı,giyinmeyi seven biri olarak
sizlere almış olduğum ve yapmış
olduğum bazı kombinleri göstermek istedim.
Sizlerede fikir olur belki...


Bu kombini giyinmek henüz nasip olmadı.Özellikle boğaz kısmı ve rengi
çok hoşuma gittiği için aldım..Ön kısmında deri şerit olduğu
için yine deri tayt ile kombinlemek istedim.Tabii giyindiğimde aksesuarlarım
ile tamamyalayacağım.

Deri çok kullandığımın farkındayım .
Ama ne yapayım seviyorum,yakıştırıyoruım.
:) En son çıktığım alışverişte aldığım bu 
Deri etek:Koton



Kazayağı eteği yine bayıla bayıla giyindim.
Kalıbı o kadar güzel ki...
Bu sene biliyorsunuz ki oldukça modaydı.
Bu eteği ve deseni bordoyla çok yakıştırdım.
Şunu söylemeliyim ki elbiselerim benim en büyük kurtarıcılarım olmuştur.
Deniz denince akla elbise gelir :).
Göğüs dekolteli elbiseler her zaman ilgi çekmiştir...
Birde dantelle birleşirse...... :)
Bu elbiseyi instagram'da takip ettiğim bir butikten hediye aldım.
Bir elbise aşığı olarak bu güzel elbise için çok teşekkür ediyorum :)
Severek kombinledim ve yine severek giyindim.





Bir güzel elbiseyle daha devam etmek istiyorum...Lazer kesimleri birçok yerde
gördük.Kalem eteklerde,bluzlerde ve elbiselerde...
Deri,lazer kesimli bu elbise hem vücudu sarıyor hemde oldukça şık 
duruyor.



Bordo rengine aşık bir sarışın olarak kemeri uzun zamnan
önce aldım..:)
Yine deri dar klasik tarzda başka bir etekle 
birlikte kullandım.
Farklı görünmek isteyenlere güzel bir tercih.




Bu sene yine yelekler oldukça moda...Sizlerde dolabınızda 
yeleklere yer açmalısınız.
Bazen bir kurtarıcıda olabiliyorlar benim için.
Sade kombinlerinizi 
şıklığa dönüştürüp,sade-şık olabiliyorsunuz.

Kalp çantamıda bir ayrı seviyorum :)





Belden büzgülü siyah elbise:Mango
Bu arada inci yakayı kendim yaptım:).

Kahve etek:Dilvin
Ayakkabı:Bambi
Yeni bir yazımda görüşmek dileğiyle...
HOŞÇAKALIN:)

Sadece bir tık :

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar