HOŞGELDİNİZ

12 Nisan 2015 Pazar

Pipetle Saçlarınız Kıvır Kıvır

Herkese Merhaba,
Bugün sizlere saçlarımdan bahsetmek istiyorum.Saçlarım normalde dalgalı olduğundan
maşa çok çabuk tutuyor...

Düz saçı seviyorum fakat dümdüz yapacağım diye hem çok uğraştırıyor hem de saçlarıma daha fazla zarar verdiğimi düşünüyorum.
Devamlı çeşitli maskeler uyguluyorum.Saçlarımıda kendim boyuyorum.Açma konusunda çok sıkıntı yaşamadım .Açık kumral olduğumdan dolayı...
Saçlarım hem uzun hem boyalı olduğundan sürekli bakım yapma gereği duyuyorum.Saçlarımla uğraşmayı seviyorum,bu yüzden çok zahmetli gelmiyor bana.
Saçlarını genellikle dalgalı kullanan biri olarak yine araştırırken harika bir yöntem ile karşılaştım.
Genellikle ince-sık maşa yapıp,tarak yardımı ile açıp dalgalandırıyorum.Şimdi sizlere maşasız (ısısız) saçlarınızı pipet yardımıyla nasıl kıvır kıvır yapacağınızı göstermek istiyorum.
Bu yöntem gerçekten güzel.Saçlarınız yanmasın zarar görmesin.UNUTMAYIN! SAĞLIKLI BİR SAÇ ÇABUK UZAR.SAÇLARINIZA İYİ BAKIN.ONLARA ZARAR VERECEK ŞEYLERİ EN AZA İNDİRELİM.Videoyu göremeyenler için tık tık:https://www.youtube.com/watch?v=_jz31x-Fjrw

  HOŞÇAKALIN :)

Sadece bir tık :

15 yorum:

  1. Merhaba :) Bloğunu takibe aldım bana da beklerim :)

    :http://ataleofbeauty.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) tabii büyük zevkle ..Takipteyim.

      Sil
  2. Cok tatlisin ☺

    YanıtlaSil
  3. Pipetle yapacağımızı anladık ama nasıl yapacağımızı anlamadık :)

    YanıtlaSil
  4. Canım videoda gösteriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göremeyenler için linke tıklatın kızlar :) https://www.youtube.com/watch?v=_jz31x-Fjrw

      Sil
  5. merhaba tatlım harika saçların var bu arada takipteyim bende bloğuma beklerim..

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim bende takipteyim :)

    YanıtlaSil
  7. Ben bunu sebi bebide gormustum sanırım ilk sende gorunce artık yap diyor icimdeki ses :) takipteyim bende beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Sebi bebide bende gördüm.:)Bence yap bende yapacağım harika bir yöntem,yaratıcı :) Takipteyim .

    YanıtlaSil
  9. saçlarına bayıldım! takibe aldım ben de bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederiim :) Bende takipteyim.

    YanıtlaSil
  11. sen ve saçların çok güzel <3 :)) bu yöntem de harikaymış deneyeceğim bunu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :) <3 Bencede denemelisin canım ...

      Sil

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar