HOŞGELDİNİZ

10 Mayıs 2015 Pazar

ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN! EN DEĞERLİM SEVİLİM!

Her çocuk eminim annesine düşkündür.Benim duygularım çok ileri seviyede...Annesine önem veren değer veren biri olarak sadece bugünün değil annemle olduğum hergünün çok değerli ve önemli olduğunu belirtmek isterim...


Fakat bugün ANNELER GÜNÜ...Başta annem olmak üzere bütün annelerimizin anneler gününü kutluyorum.Anne demek ne demekti?Yeri geldiğinde bir arkadaş bir sırdaş bir eş bir kardeşti benim için herşey ANNEM..Şu an bu yazıyı yazdığımdaki mutluluğumu kalbimdeki huzurumu anlatamam..!Mutluluğum benim senin sevgini tattım ya....Hiçbir sevgi bana gerçek gelemedi ANNEM!
Annelerimiz çok kıymetli onları hiç üzmeyelim,onlar hiç üzülmesin!
Rabbim uzun ömürler versin.Hayırlı evlatlardan bu Dünya'da kıymet,değer bilen evlatlardan olalım...
Geç olmadan.
Bugün herkes annesine ayrı bir sarılsın ayrı bir sevsin,hissettirsin...Bütün anneler bunu,evladının sevgisini hakeder.
Unutmayın!Cennet annelerimizin ayakları altında..Ve onlar çok mu çok değerli.
SEVGİYLE HOŞÇAKALIN! :)
Dünyadaki en büyük mutluluk kaynağım o benim tutunacağım bir dal o benim yanında kahkahalara boğulduğum varlığıyla huzur bulduğum o her derdimde yanımda olan güçlü kadın defalarca söyleyip beni hayata bağlayan kelimem ANNEM.



Sadece bir tık :

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar