HOŞGELDİNİZ

23 Haziran 2015 Salı

İTALYANIN DOĞAL KOZMETİĞİ BOTTEGA VERDE!

Herkese merhaba,
Sizlere daha önce duydunuz mu duymadınız mı bilmiyorum ama bir markadan bahsetmek istiyorum.BOTTEGA VERDE!.
Öncelikle Bottega Verde markasını anlatayım.İtalya'nın önde gelen markalarından biri Bottega Verde.
1972 yılında UNESCO tarafından dünya kültürel mirasına sahip İtalya'nın meşhur Toscana bölgesinde kurulan Bottega Verde bugün sahip olduğu 900'den fazla sadece doğal aktif madde içeren ürün konseptiyle sektörün en büyük üreticisi.Aynı zamanda kozmetik sektöründe Avrupa'nın en büyük perakende mağazası zincirlerinden birine sahiptir.
İlhamını Toscana bölgesinin Pienza kasabasında yerleşik Palazzo Massaini çiftliğinden aldı:gerçek ve doğal!
Peki Bottega Verde ürünlerini nerede bulabilirsiniz?
Bottega Verde ürünlerini denemek kullanmak isterseniz Forivia katologunda bulabilirsiniz.Forivia katologundaki tüm Bottega Verde ürünleri hassas ve alerjik cilt tiplerine göre test edilerek onaylanmıştır.
Şimdi sizlere kullanıp memnun kaldığım ve kalmadığım ürünlerinden bahsedeceğim.

SUYA DAYANIKLI MASKARA 
Ürünün özellikleri:E vitamini ve yosun özü içerir.Suya karşı olağanüstü dayanıklı aynı zamanda kalıcılık ve renk parlaklıkta da mükemmeldir.
Ben bu maskarayı başlarda çok fazla beğenmemiştim.Fakat kullandıkça hoşuma gitmeye başladı nedense..
Kirpiklerimi dolgunlaştırdı başka bir ürün kullansamda mutlaka ikinci kata bu maskarayı uyguluyorum.
NEMLENDİRİCİ KOMPAKT PUDRA


Ürünün özellikleri:Cilde karışan mikro tozlar sayesinde cildin rengini belirginleştirir ve sofistike bir opak etki yaratarak makyajı sabitler. Nemlendirici yeni formülü kuru ciltler için de anında bir rahatlama hissi yaratır.İki farklı şekilde kullanılabilir;kuru sünger ile pudra etkisi yaratır,nemli sünger ile daha kapatıcı ve dayanıklı bir makyaj deneyimidir. İnce çizgiler ve yorgunluk belirtilerini cildi pürüzsüz olacak şekilde düzenler ve güzel bir görünüm verir.E vitamini içerir.
Pudrasından hiç mi hiç memnun kalmadım ne yazık ki...En açık (Ay ışığı) tonunu almama rağmen cildimi koyulaştırdı.Yapısınıda kapatıcılığınıda pek beğenemedim ben.
DOLGUNLAŞTIRICI RUJ-MAUN

Ürünün özellikleri:Bu ruj, son derece kremsi ve hoş etkisi ile hiç görülmemiş dudaklara sahip olabilmeniz için parlaklık ve dolgunluk yaratmanıza yardımcı olur.Muhteşem bir parlaklıkla ışıldayan dudaklara tüm şeffaflıgıyla renk kazandırır.Rahat ve yapışmayan ışık yansıtıcı dokusu ile yumuşaklık ve parlak bir ışıltı kazandırır.Gloss kadar hafif ve ışıltılı bir  rötüş etkisi yaratan ultra parlak ruj ile elmas gibi pırıltılı dudaklar etkisi yaratır.Güneş filtreli formülü ile dudakları dış etkenlerden korur.
Resimde gördüğünüz renk sıklamen rengi rujumuzun.Ben maun (bordo) rengini almıştım.Dolgunlaştırıcı etkisi olduğu konusunda pek birşey diyemem.Farketmedim bile.
Ama rujun yapısıda kalıcılığıda oldukça güzel. Özellikle bordo rengini kullanmış olduğum için herkese tavsiye ederim.HOŞÇAKALIN :)

Sadece bir tık :

2 yorum:

  1. merhaba canım blogunu yeni keşfediyorum bayıldım severek takip edicem :) bende bloguma beklerim tatlım http://fundanndunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) çok sevindim çok teşekkür ederim bende takipte olucam :)

      Sil

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar