HOŞGELDİNİZ

11 Haziran 2015 Perşembe

YORGUN GÖZLERE SOĞUK ÇAY!

Herkese merhaba,
Hayatımda çok önemli yeri olan kolay ama etkili bir yöntemi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Bir çoğumuzun sorunudur bu YORGUN GÖZLER.
Uyku düzenim çok bozulmuştu gece geç saatlere kadar uyuyamıyordum bu sıralar bilgisayar başında çok durduğum anlarda oluyordu tabiiki...Gözlerim artık uyu uyuuuu diyorlardı bana...Bu anlarda tabiiki kızarık,acıyan, yanan gözler kaçınılmaz oluyor.Ertesi gün önemli bir yere gideceğim zamanlar bu yorgun gözlerle gitmem imkansız hale geliyordu..Bende çözümü ÇAY'da buldum.Bilirsiniz bebeklere dahi ılık çayla gözlere kompres yapılır.Gözleri silinir ve birçok şeye iyi gelir.Yalnız benim bir problemim vardı bu çayla..Bana ılık çay iyi gelmedi yani rahatlayamadım.Gözlerim zaten kızarıyordu,acıyordu..Daha önce her sabah uyandığımda buz kalıbında dondurmuş olduğum buzları yüzümde gezdirirdim ve gözlerimin üzerinede hafif hafif koyup çekince rahatlardım.Aklıma kendim için şöyle bir yöntem geldi..Ben bu çayları buzlukta biraz bekletip gözlerime koyabilirdim :)

O gün bugündür asla eksik etmem..Çok fazla çay tüketen bir insan değilim..Annem sayesinde biraz biraz alıştım diyebilirim.Annemler çayını içtikten hemen sonra atmadan peçetenin içine çay posasından koyar buzluğa atarım.. Poşet çaylardada aynı şeyi yapabilirsiniz.Yorgun olduğum anlarda o çayları gözüme koyduğum anda bir rahatlama geliyor özellikle uyumadan önce yapınca harika oluyor.Kızarıklık yok,yorgun görünüm yok daha dinç görünebiliyorsunuz bu yöntemle..Eğer sizlerde böyle anlarda rahatlamak için bir çözüm ararsanız bu SOĞUK ÇAY yöntemini mutlaka deneyin.Gözlerimiz çok önemli onlarada iyi bakmalıyız kızlar:) HOŞÇAKALIN.

Sadece bir tık :

1 yorum:

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar