HOŞGELDİNİZ

29 Aralık 2015 Salı

LE PETİT MARSEİLLAİS BANYO VE DUŞ JELİ!

Herkese merhaba,
Kozmetik alışverişi sırasında merak edip aldığım bir üründen bahsedeceğim.Yazmazsam olmaz çünkü gerçekten çok beğendiğim bir ürün oldu kendisi...Herkesin denemesini isterim.Le Petit Marseillais Lavanta Balı Banyo ve Duş Jeli!.Sizlerde benim gibi uzun süre duşta keyif yapanlardansanız kokusuyla,yapısıyla bu duş jeli tam size göre..Kokusu o kadar güzel ki insan kendini lavanta bahçesinde falan sanıyor üstelik beni rahatlatıyor.Ne güzel şeysin sen! :)

 Le Petit Marseillais Lavanta Balı
Hoş bir koku ile tazelenmiş,yumuşacık bir cilt.Le Petit Marseillais Lavanta Balı Kremsi Duş Jeli cildinizi nazikçe temizler.Kremsi ve bir o kadarda kolay durulanan köpüğü Akdeniz'e özgü otantik bir koku verir.Yeni toplanmış lavantanın tazeliğini ve balın iştah açıcı kokusunu teninize taşır.Cildiniz yumuşacık olur,nemlenir ve beslenir. Gelelim benim yorumlarıma..Favori duş jelim oldu desem yeridir..Belki tenden tene değişebilir fakat tenimde bıraktığı o koku mis!
Üstelik yumuşacık yapiyor hoş bir yapısı var.Banyo hep lavanta kokuyor.Bitkisel özlü bu temizleyiciyi ben çok sevdim.Hatta aşk yaşıyoruz kendisiyle :) Diğerlerinide mutlaka deneyeceğim.Deneyenler yorumlarınızı mutlaka bekliyorum.Sizin tavsiyeleriniz,düşünceleriniz neler?

Sadece bir tık :

10 yorum:

  1. Çok merak edip ihmal ettiği ürünlerden biri kendisi:)
    Çok güzel yazılar okuyorum hakkında. Dilerim ilk alışverişimde temin ederim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım deneyince benim gibi seversiniz..Sizdende güzel yazılar okuruz ürün hakkında:)
      Yorum için teşekkürler. <3

      Sil
  2. Nihal Hanım gibi benim de merak edip bir türlü almadığım bir ürün oldu bu. Bakalım evdekilerden ne zaman sıra gelecek.

    YanıtlaSil
  3. Eger dener memnun kalır veya kalmazsanız yorumlarinizi bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. ilk aldığım el sabununun kokusu sonradan çok bayınca artık devamını hiç getirmedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koku önemli evet kimisi daha hassas oluyor bu konuda. :)

      Sil
  5. ben bu ürüne bayılıyorum. canım bloğunu takip ediyorum ben de bloğuma beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler..Takipte olucam :)

    YanıtlaSil

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar