HOŞGELDİNİZ

3 Aralık 2015 Perşembe

NEUTROGENA BESLEYİCİ BAKIM KREMİ!

Herkese merhaba,
Sizlerle paylaşmak istediğim beğendiğim bir ürün daha..


Cilt tipim kuru oldugundan nemlendirici kullanmam şart..Hoş her cilt tipinin uygun nemlendiriciyi bulup kullanmasi gerekiyor.Cildi nemlendirmek önemli! Özellikle bu soğuk havalarda cildim dahada kurumaya basladi hangi nemlendiriciyi kullanirsam kullanayim bana misin demedi :) Yana yana güzel bir nemlendirici ararken Neutrogena Kuru/Çok Kuru Ciltler için besleyici bakim kremini gordum..Cok bir beklentim yoktu acikcasi ama birseyde kaybetmezdim.Alıp denemek istedim..Sonuç mükemmel.!Cildimi inanilmaz nemli tuttu..Çok memnunum,inanilmaz sevdim..Yogun besleyici formülü ile anında ciltte rahatlama sağliyor.Ciltteki gerginligi aninda aliyor.Formülü E vitamini ile zenginleştirilmiş
Cilt bariyerini güçlendirerek cildi dış etkenler nedeniyle oluşabilecek kuruluk problemlerine karşı koruyor.Ben bana uygun olan  nemlendiriciyi sonunda buldum.Benim gibi memnun kalanlar ve kalmayanlar yorumlarınızı mutlaka bekliyorum.HOŞÇAKALIN!NEMLİ KALIN! :) :*

Sadece bir tık :

4 yorum:

  1. Tartışmasız en severek kullandığım el kremiydi :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de Nivea'nın kuru/çok kuru ciltler için olanını kullanmıştım. Onu da çok beğendim. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlakaa deneyecegim.Tavsiyen icin tesekkurler :)

      Sil

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar