HOŞGELDİNİZ

14 Şubat 2016 Pazar

FARMASİ MATTE LİPSTİCK 03 (KIRMIZI RUJ)

Herkese merhaba,
Uzun zamandır merak ettiğim,kendimde görmek istediğim bir rujdu kendisi...KIRMIZI RUJ!
Hiç cesaret edememiştim bu rengi kullanmaya,çevremdekilerin ısrarıyla denemek istedim..Beklediğim gibi olmadı gerçekten bende kendime yakıştırdım sevdim.Sanırım bazı kişilerde gördüğüm o açık renk böyle çok ben buradayım diyen kırmızı rujlar beni korkutmuş.
Bu aldığım kırmızı ruju o kadar sevdim ki..Ama yine de alışkın olmadığımdan dolayı sanırım özel günlerde tercih edebileceğim bir ruj gibi görünüyor kendisi...Özellikle bugün(sevgililer günü) tercih edilebilir.

Belki alışırsam hafif göz makyajıyla kullanabilirim.
Kırmızı ruju ya gece makyajlarında seviyorum abartı olarak yoksa gündelik hafif bir göz makyajıyla kullanılması taraftarıyım ben.Ve mutlaka dudak kalemiyle kullanılmalı..Farmasi mat rujlarından vazgeçemiyorum ben.O kadar seviyorum ki..Bazı ruj serisinden memnun değildim fakat mat serisi mükemmel.Bu rujda kırmızı rujun sürümü zor derler genellikle..Ama ilk defa kullanmama rağmen hiç zorluk çekmedim...Sürülümü kolay dudakta duruşuda çok hoş..Merak edip almak isteyenler olursa 03 numaralı mat ruj.
Mat ruju bana sevdirdi..Kesinlikle dudak kurutmuyor fıyatı oldukça uygun bu ruja makyaj malzemelerinde mutlaka yer vermelisiniz.Özellikle kırmızı ruj düşkünleri..Bu ruj hakkında benim yorumlarım bu kadar.Hoşçakalın! :)

Sadece bir tık :

6 yorum:

  1. Farmasi'nin mat rujları kesinlikle çok başarılı.

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan elimdekiler bitince kozmetikte farmasiye yüklenmeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil
  3. Farmasi ürünlerine www.farmasint.com adresinden ulaşabilirsiniz. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Farmasi ürünlerine www.farmasint.com adresinden ulaşabilirsiniz. Sevgiler

    YanıtlaSil

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar