HOŞGELDİNİZ

7 Şubat 2016 Pazar

ORİFLAME DİAMONDS&PEARLS KREMLİ DUŞ JELİ!

Herkese merhaba,
Tekrar bir duş jeli ile sizlerleyim.Benim.böyle değişik duş jellerine ayrı bir ilgim var.Duş jellerinin kokusu vücuttaki etkisi etkisi benim için çok önemli, seviyorum ya seviyorum...Güzel,hoşuma giden jeller bana duşta keyif veriyor.Bu duş jelinden önce Le Petit Marseillais lavanta balı duş jelini kullanmıştım. Vücudu pamuk gibi yapması ve hoş kokusuyla oldukça memnundum.Oriflame katalogunda görüp aldığım bu duş jelide oldukça güzel.

Kokusu hoş,köpürmesi gayet iyi...Ne yapsam iki duş jelinide sevdim.Her duşta bir Le Petit Marseillais bir oriflame diamonds'u kullansam? Çok uzatmayacağım canlarım.Denemek isyerseniz bu duş jelinede banyonuzda mutlaka yer verin.Duş jelinin sabunu ve el kremide var.İçeriğinde elmas tozu,beyaz yasemin,vanilya ve bambu özleri bulunmakta.Cilde nem ve çiçeksi bir koku veriyor.Hepinize ışıltılı,temiz hoş kokulu ciltler diliyorum.Hoşçakalın! 😘

Sadece bir tık :

4 yorum:

  1. Ne güzel bende de var ama henüz sıra gelmediği için kullanmamıştım, bu yazıyla beraber kullanmaya başlayacağım. Takipteyim bloğunu. Bende bloğuma beklerim. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bende de var ama henüz sıra gelmediği için kullanmamıştım, bu yazıyla beraber kullanmaya başlayacağım. Takipteyim bloğunu. Bende bloğuma beklerim. sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Umarım memnun kalırsın. Takipte olacağım,teşekkürler.

    YanıtlaSil

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar