HOŞGELDİNİZ

13 Ağustos 2016 Cumartesi

Clinique 3 Adımlı Cilt Bakım Sistemi!

Herkese merhaba,

Daha önce Sevgili Miskin Kek ve Madamruj.com'un hazırlamış olduğu o güzel çekilişe ben de katılmıştım.Ve çekiliş sonucu kazanan isimlerden birisi de bendim.Kazandığım ürün zaten merak ettiğim bir üründü.Blogum da ürün hakkında ki yorumlarımı yazacağımı instagram hesabımdan belirtmiştim.Kazandığım ürün başlıktan da anlayacağınız üzere Clinique 3 Adımlı Cilt Bakım Sistemi!

Bana gelen ürün seyahat boy,tanışma fiyatı ise 59tl.Cilt tipi1,2,3,4 olarak ayrılıyor. 
Cilt tipi 1-Kuru/Çok kuru.
Cilt tipi 2-Kuru/Karma
Cilt tipi 3-Yağlı (Bana gelen 3 numaralı kiti.Ben kuru ciltli olmama rağmen denedim.)
Cilt tipi 4-Çok yağlı ciltler için.

Gelelim bu 3 adım hakkındaki yorumlarıma..

  1. Liquid Facial Soap(60ml):3 adımdan en sevdiğim ürün bu oldu diyebilirim.Temizleme jeli ilk kullandığım andan itibaren,cildime nefes aldırmış hissi verdi.Temizlemesi güzel.Cilt tipim kuru olmasına rağmen,cildimi germedi.Çoğu temizleme jellerine göre farklı bir yanı yok. 
  2. Clarifying Lotion(100ml):Korkarak denediğimi söyleyebilirim.Çok fazla tonik kullanan bir insan değilim.İçeriğinde alkol bulundurması beni korkutan sebeplerdendi.Yüzümün belli bölgelerine kullandım desem yeridir.Ama ne kadar korksam da ürünü bitirdim.Ve sevemedim.Arındırıcı losyon'un bir yan etkisi olmadı fakat faydası da olmadı.
  3. Dramatically Different Nemlendirici Jel:Kuru cildime normal olarak yetersiz geldi.Fakat yağlı ciltlerin kesinlikle seveceğini düşündüğüm bir nemlendirici.   Bu ürün hakkında aslında daha fazla ve çok daha güzel şeyler söylemek isterdim.Fakat benim gözlemlerim sonucu çok bir beklenti içerisine girmemeniz.Büyük ihtimal cilt tipime de uymadığı için de çok fazla sevmemiş olabilirim.Bu arada söylemeden geçemeyeceğim.Madamruj ürünü çok güzel bir paketle gönderdi.Açtığım da mis gibi kokuyordu.Sanırım en en sevdiğim de ürünün geliş şekliydi :) 
  4. Sizlerin bu ürün hakkında ki düşüncelerinizi merak ediyorum doğrusu..Yorumlarınızı esirgemeyin.HOŞCAKALIN!

Sadece bir tık :

12 yorum:

  1. yazına bayıldım tatlım ancak şanssızlığın 3 numara gelmiş olması bence çünkü 2 numaralı losyonu tam bizlik kuru ciltler için ve cidden sürüldüğünde cildin hava aldığı hissediliyor zaten onu da denemiştik kreme gelince de bendeki kuru ciltler için olanı güzel nemlendirmek dışında ben kremi sürerken parmağımda kalan azıcık kremleri kirpiklerimi beslemek için kullandım ve sonuç harika oldu :) başarılarının devamı diliyorum şahane bir yazı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de haklısın..Kirpik için demek bu güzelmiş bak eminim deneyen çok olur.Bu güzel yorumların ve fikrin için teşekkürler kuzum :)

      Sil
  2. Bu seriyi ben de çok merak ediyorum pek çok yüz yıkama ürünü sivilce yaptığından endişe duyuyorum. Acaba böyle bir yan etkisi oldu mu sizde?

    yazimbari.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temizleme jeli sivilce yapmadı.Fakat kremi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Sivilce probleminiz var cildiniz çok yağlı ise 4.kit sizlik olabilir.Eğer alacaksanız cilt tipinize uygun doğru kiti seçmenizi öneririm.

      Sil
  3. Ne kadar güzel hediyeler kazanmışsın canım hepsini musmustlu günlerde kullan :) Bende tonik çok kullanan birisi değilim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) yalnız değilim o halde bu konuda 😊

      Sil
  4. Mus mutlu gunlerde kullan 😊

    YanıtlaSil
  5. Sagol canim teşekkur ederim 😊😊💕

    YanıtlaSil
  6. Sagol canim teşekkur ederim 😊😊💕

    YanıtlaSil

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar