HOŞGELDİNİZ

5 Şubat 2017 Pazar

MAYBELLINE THE BLUSHED NUDES FAR PALETİ!

Selam kızlar!

Sizlere uzun zamandır yazmak istediğim bir yazıyı yazacağım.Kismet bugüneymiş.Sizlere bahsetmek istediğim bir ürün var.Maybelline The Blushed Nudes far paleti.
Bu ürünün seveni de çok sevmeyeni de...Peki ben sevdim mi?Palette 12 tane renk bulunmakta.
Nude,pembe tonlar ve koyu renklerden oluşuyor. Öncelikle söylemeliyim ki ben bu paleti sırf şu renk için aldım.
Pembe tonları göz makyajımda nedense çok fazla sevemiyorum.O yüzden pembe tonlarını çok fazla kullanamadım.Üst kısımdaki renklerin pigmentasyonu alt kısma göre daha az.Alt kısımdaki renkler daha koyu.Ve bence çok daha güzel.Üst kısımdaki baştaki beyaz renk,kaş altını aydınlatmada falan güzel oluyor.İndirimli 23 tl gibi bir fiyata almıştım ben bu paleti sanırsam.İndirimli fiyatıyla alabilirseniz alın.Fakat ben indirimsiz alınabilecek aman aman bir palet olduğunu düşünmüyorum.Tekrar almam yani...Kalıcılığı güzel,bana yeterli geliyor.Sürümü kolay,yumuşak.Biraz tozutma yapıyor ne yazık ki..Sizlere renkleri göstereyim.

Bazı renkler simli fakat metalik durmuyor.Nude renkler de hoş fakat çok fazla renk vermiyor.Ambalajı plastik benim hoşuma gitti.İçinde şu şekilde bir aplikatörü bulunuyor.
Sünger kısmını da kullanıyorum fakat fırça kısmı çok hoşuma gitti,ben oldukça başarılı buldum.Bu palette sizlere en sevdiğim renkleri göstereyim.
Benim bu palet hakkındaki düşüncelerim bu kadar.Tekrar almam fakat denemek isteyenler indirimli denk geldiklerinde alsınlar derim ben.Yorumlarınızı bekliyorum.Hoşçakalın! :)

Sadece bir tık :

2 yorum:

  1. Ne kadar detaylı ve güzel bir yazı olmuş :) Koyu renkleri çok sevdim ve pembe farları ben de kendime yakıştıramıyorum. Ellerine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Canım çok teşekkürler <3

    YanıtlaSil

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar