HOŞGELDİNİZ

15 Mayıs 2017 Pazartesi

LOREAL PARIS SAF KİL PEELING MASKESI

12 yorum

Herkese merhaba,
Çoğu kişinin merak ettiği bir üründen  bahsetmek istiyorum. Hatta bu yazımı yazarken yüzümde olan bir ürün.. :) Loreal Paris Saf Kil Peeling Maskesi!
 Bu ürün geldi geleli bayağı bir söz konusu oldu ve merak edildi..Ben de çok merak eden kesimdendim..Cosmetica'dan almıştım ben.Biliyorsunuz bu maskelerin 3 çeşidi bulunmakta.. Arındırıcı,Detoks ve Peeling maskesi...
Ben aslında Detoks maskesi'ni çok merak ediyordum..Fakat sitede kalmamıştı o yüzden diğer kendime uygun bulduğum bu Peeling Maskesi'ni aldım.               3 saf kil + Yosun özü
Ürün 50 ml.10 kullanımlık denilse de ben çok daha fazla kullandım..Yüzünüz bir de küçukse benim gibi çok daha fazla gidecektir :)
İlk kullanıldığın da etkisi bende ne olduysa sonradan da değişen birşey olmadı..Bu yazıyı bu kadar ertelemeye gerek yokmuş yani..Ama yine de emin olmak için son 1 kullanımlık kalana kadar ürünü ısrarla kullanmaya devam ettim.Elimde ki Peeling Maskesi'nin etkileri şunlar;Pürüzsüzleştirir,gözenekleri temizler.
Resime tıklayın :)

Cildi çok güzel temizliyor bu doğru..Maskeyi yaptıktan sonra bu etkisini gördüm.Ama benim için bu kadardı yani..Anlamadığım şey bu ürünün neden bu kadar abartıldığı...Öyle mucizevi bir ürün değil bence..Daha önce kil maskesi kullanmış biri olarak normal o suyla falan karıştırıp yaptığımız kil maskeleri de yüzü yıkadıktan sonra daha berrak ve cildi güzel temizlemiyor mu?Yani ürünün diğer normal kil maskelerinden aman aman bir farkını göremedim ben..Tek güzel yanı suyla falan karmanıza gerek yok, daha temiz uygulanması hazır bir şekilde...
Cildi temizlemesi oldukça güzel ama.Belki Detoks Maskesi çok daha iyidir.Cildi sıkılaştırmasına gelince böyle birşey göremedim ben..
Kokusu biraz keskin bana göre..Ama yine de alışıyor insan.Bu arada kuru cilde sahip biri olarak cildimi germedi..Sivilce yapmadı.Kullanımı ise makyajsız cilde haftada 2-3 kere göz çevresi ve dudak bölgeleri hariç,ince bir tabaka halinde tüm yüze uygulanıyor.5-10 dakika kurumasını bekleyip ardından ılık su ile dairesel hareketler yaparak duruluyorsunuz.Pürüzsüzleştirici etkiyi artırmak için ılık suyla yıkamanız öneriliyor.3 maskeyi birden alıp cildinizin ihtiyacına göre yüzünüzün farklı bölgelerine farklı maskeler uygulayabiliyorsunuz.
Arındırıcı Maske:Arındırır,matlaştırır.
Detoks Maske:Detoks etkisi sağlar,ışıltı kazandırır.
Peeling Maske:Pürüzsüzleştirir,gözenekleri temizler.
Diğer iki maskeyi henüz deneyemedim.Bu maskesini'ni tekrar alır mıyım? Almayı düşünmüyorum şimdilik.Detoks maskesi'ni belki alabilirim.Sizin yorumlarınızı da oldukça merak ediyorum.Aşağıya yorum bırakırsanız çok sevinirim.Hoşçakalın :)
Devamını Oku...

14 Mayıs 2017 Pazar

ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN SEVİLİM !

8 yorum

Herkese merhaba,
Bu defa sizlere yazacağım bir ürün veya fikir değil.Bu yazıyı yazmayı zaten çok istiyordum.Kısmet bugüne imiş..Sizlere bahsedeceğim şey bir melek..Evet evet!Bir melek.Benim meleğim!
Beni tanıyanlar tahmin etmişlerdir.Tanımayanlar ise bu neyden,kimden bahsediyor dediğinizi duyar gibiyim..Annem'den bahsediyorum.

Sen bu satırları okurken kesin duygulanacaksın,sakın ağlama unutma bu beni üzer şimdi benim için okurken yüzünde hep gülümseme olsun..

Malum bugün anneler günü...Aslinda bana hergün anneler günü..Fakat biraz özel olması için bu yazıyı bugüne erteledim.Yazılacak o kadar çok şey var ki..O kadar güzelliğin var ki anneciğim nereden başlasam bilemiyorum.Herkesin annesi özel elbette..Fakat bizim annemle birbirimize olan düşkünlüğümüz dillerde...Hep korkarım nazar değecek.Ama hangi güç,hangi göz bu kuvvetli sevgiyi yıkmaya yeter ki...Biraz annemden bahsedeyim.
Annem daha evlenmeden hep bir kızı'nın olmasını ve o ne isterse yapacağının hayallerini kurarmış.Babamla severek evlenmişler.İlk çocukları yani ben olmuşum.Çocukluğumdan bu yana annem'in bize (kardeşim ve bana) düşkünlüğü hep devam etti.Sokakta oyun oynardık,yemek az yiyoruz diye elinde tabak peşimizde dolanırdı :)
Çoğu insana tuhaf gelse de iyiki yapmışsın iyiki bizi sen yetiştirmişsin anneciğim.Ben annem'in bana 1 gün olsun öyle kızdığını görmedim.Annem biraz sakin bir kadındır.Lise yıllarımda (hırçın zamanlarım) şuan ki gibi düşünemezdim.İnsan'ın yaşı ilerledikçe tabi düşünceleri daha da olgunlaşıyor.Okuldan gelirdim suyumu bile kalkıp almazdım.Bilgisayar başına oturur,saatlerce takılırdım.Annem o zamanlar çalışmıyordu...Yemeğimi bile odama getirirdi..Suyumu ayağıma kadar getirirdi...Annem çok titiz ve çok güzel yemekler yapar.Herkeste bunu söylerdi..Sevil bugün bunu yapsan da yesek,şunu yapdan da yesek...Helali hoş olsun.Adın gibi hep SEVİL'din meleğim!
Hizmet etmekten birgün olsun söylenmezdi çok severdi...
Ben tabi o zamanlar çok anlamazdım,düşünemezdim bunları...Gel zaman git zaman...Bizler büyüdük.Annemle aramızda değişen tek şey benim birşeyleri görmem ve ona daha sıkı bağlanmam oldu...
Şimdi ben bir iç ceksem o deli oluyor o iç cekse ben deli oluyorum.(Birbirimize çok deli aşığız ) :)
Birbirimizin üzülmesine asla dayanamıyoruz..
Annem çokta güçlü bir kadın..Yani benim gözüm de öyle..Senin kadar güçlü olmayı isterdim meleğim.Tabi bizi böyle görüp çekemeyen,kıskananlar olmadı mı?Ohoooo...
Annem bekarken nasıl bir hayal kurup,dua ettiysen ben doğar doğmaz Rabbim senin isteklerini kalbime yerleştirmiş sanki..Senin sevgini vermiş bana..Umarım benden memnunsundur.Ne yapsam hakkını ödeyemem.Bu arada annemden hiçbirşeyimi de saklamam.Yeri gelir bir arkadaş yeri gelir tam bir anne olur benim meleğim.Aklınıza gelebilecek herşeyi rahatlıkla konuşabilirim kendisiyle..Üzüntümüzü de,mutluluğumuzu da hep birlikte yaşarız.Beni en iyi ANNEM tanır.
Şimdi mi? Annem çalışmaya başladı..4 sene kadar oluyor.Bak kızın kocaman bir kız oldu annem! Suyunu ayağına getirdiğin kızın yemekleri hazır senin işten dönüşünü dört gözle bekliyor.Şimdi annem yorulmasın diye ben ona hizmet ediyorum.Ben suyunu,kahvesini,çayını götürüyorum  ayağına..O ayaklarının altında cenneti saklayan ANNEM!
Bana birgün olsun şunu yap bunu yap demedin..İyiki öyle yapmışsın annem..Benim senden gördüklerim bana öyle yetmiş ki...
Şimdi sana ne kadar hizmet etsem ne yapsam bana az gelir..Pamuğum benim,gülen yüzüm!Seni ne kadar sevdiğimi tam olarak anlatamam ki..Hergün zaten görüyorsun.Bu anlatılmaz birşey..Sana layık bir evlat olabiliyorsam ne mutlu bana..Şimdi benim hayalimde de bir kız çocuğu var..Kendime edindiğim anne modeli ise sensin ANNECİĞİM..Umarım ben de Rabbim bana bir kız evlat verirse senin bana davrandığın gibi davranacağım.Belki uzun yıllar sonra bu yazıyı okuyacak anneannesi :)
Gelecekteki çocuklarima not; Anneanneniz harika bir kadın.Çok güçlü!Bu yazdıklarım ne ki..Anlatılmaz yaşanılacak bir kadın!Yaşayacaksınız inşaAllah.Sen mükemmel birisin ANNEM!
Evet bugün ANNELER GÜNÜ! Başta SEVİL'im olmak üzere tüm annelerin gününü kutluyor ellerinden öpüyorum.. Annelerinizin degerini,kıymetini bilin..İnanın üzülecek diye aklım çıkıyor.Bunları yazarken zor duruyorun gidip öpmek için. Hadi gelin yazım bitsin hepimiz annelerimize bir kez daha sıkıca sarılalım..
Çayı'da hiç sevmezdim sen sevdirdin meleğim bana..Şimdi bir çay koyayım da güzel bir sohbet edelim diyorum. Meğer ne de güzelmiş.Sen olunca ne de lezzetliymiş o çay annem. Anne-kız kahvelerimiz de meşhurdur :) Bir kahve yapayım da seni severek yudumlayım kahvemi..
SENİ ÇOK SEVİYORUM!
DÜNYADA Kİ EN BÜYÜK MUTLULUK KAYNAĞIM.
EN DEĞERLİM..
HER DERDIMDE YANIMDA OLAN GÜÇLÜ KADIN!
DEFALARCA SÖYLEYİPTE BENİ HAYATA BAĞLAYAN KELİMEM.  ANNEM ! GÜNÜN KUTLU OLSUN!
   Bir MAŞAALLAHINIZI ALIRIZ.. <3
Devamını Oku...

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar